Friday, November 20, 2009

20 november!


Kek bestday Abi Ayip.. Bought on today..1.40 pm..

Ayip on car seat

Since Tuesday, Aku drive ayip alone to umah babysitter kat blakang building opis..
Sesuatu yang sangat mengujakan dan menakutkan juga.
Dahlah sekarang tetiap hari hujan..
Aku bukanlah pemandu pro macam ibu2 yang lain..
Buktinya ari kedua drive ayip aku sondol dinding parking basement opis sebab gelabah dah lambat..
Hahahaha...
Setakat hari ini, alhamdullilah, Ayip is very well behave boy.
Dia ok jer duduk car seat sambil membuat bunyi seram untuk menyakat umi yang kene concentrate..
Bila aku cakap "seramnyer sayang", dia akan gelak..
Kadang aku geletek tapak kaki dia..
Pun dia gelak..
Alhamdullilah, aku dikurniakan dengan seorang anak yang penyabar dan tenang.
Sangat-sangat playfull juga..
Teramat menyenangkan hati..


Hari ini, genap 7 bulan usia Ayip.
Hari ini juga genap 33 tahun umur abi Ayip.
Doaku semoga mereka berdua sentiasa dilindungi Allah dalam apa jua dan kemana jua mereka pergi atau berada..
Semoga mereka diberkati dan sentiasa dalam redha Allah serta dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur serta dikurniakan kesihatan yang baik.
Semoga mereka terletak diantara mereka yang beriman dan sentiasa berbakti kepada Sang Pencipta.
Amin..

No comments: