Friday, August 28, 2009

Stock Ais kerim Ayip

Stock ais kerim ayip setakat pagi tadi.
Hak ni yang beku nyer


Yang ni pulak yang diletakkan kat fridge bawah.
Untuk kegunaan hari ini.
Dah cair tapi masih ada batu2 sikit.

Puasa boleh mengurangkan produksi air susu.
Begitulah yang aku difahamkan.
Maybe betol.
Sebab lately ni kalau pam petang tu macam ada terkurang sikit air susuku.
Biasa bole dapat dalam 6 oz.
Sejak posa ni boleh dapat dalam 5.5oz paling banyak.
Tapi hak tghari nyer masih maintain dan kadang2 terbanyak.
Depend on apa yang aku makan dan minum hari tu.

Nak dijadikan cerita.
Hari ni lunch time aku pam susu macam lipas kudung.
Sebab kene pam kat opis sementara celique keluar lunch.
Mereka biasanya makan pantas.
30 minit paling lama.
So aku pun buat operasi dalam 10 minit gitu.
Tak puas ati sebab air susu masih nak keluar gi.
Sempat dapat 4 oz jer.

Kenapa aku pam kat opis dan bukan kat surau macam selalu?
Haaa... Sebab surau bangunan ni tengah dire-paint semula.
Aku dah turun surau jam 12.40 tadi.
Sekali tengok penuh habuk cat yang tgh dikikis dan paling tak rock tu ada kanvas atas carpet untuk tadah cat.
Naik balik opis dan terus mulakan opersi.
Dalam pada mengepam tu, 2 kali gak pam aku tergolek sebab aku bergerak layan ratuhati.
Hehehehehe...

Alhamdullilah juga sebab aku sempat pam walaupun sikit.
Namun ku ada satu lagi kekesalan,
Mana aku nak solat ni kang?
Adeh....
Kene tunggu kul 4 la gamaknya.
Tumpang opis member.
hmmm dugaan bulan posa..
Redha..

No comments: