Friday, January 15, 2010

Fotoblog ler pulak


Muka umi setelah ditepung tawar dengan bedak jonson baby.. hahaha putih  nak mampos.. giler.



Bubur nasi plus ikan dan bayam.. Ayip suka.. Boleh abish banyak ni.



Umi, Ayip boleh merangkak tau sebenarnya. Tapi Ayip malas jer.. Tengok ni umi. See



Umi nak pam susu untuk Ayip ek? Meh ayip tolong pasangkan sumer.



Ayip: "Umi nak speed berapa? Cam tak cukup kuat jer tu?"
Spectra: "Ayarkhh mati ler aku dikerjakan oleh budak ini"



Umi cepatlah, ayip lapar. Ayip gigit tube ni lah..



Yeyey, akhirnya dapat gak biskut...Tak moh bagi umi (Akhirnya masuk perut umi lagi banyak)



Umi bagi buah epal plak.. Ish camana nak amik ni?



Tak dapat-dapat pun epal ni? Iskhhh... iskhhhh



Epal tadi gi mana ek? Ahh tupperware ni lagi sedap kot. Try kunyah.



Napa umi marah Ayip nak mam tupperware?
Umi!!!!!! nak mam Tupperware.. Epal mana?

Hehehehe
Aktiviti kami berdua sepanjang 2 hari dirumah minggu lepas..


4 comments:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

pandai tul ayip yer... sweet la ayip ni. ayip, ayip mentepong gomakkan umi ke? comel je umi ayip ni...hehehe.
jangan kembang semangkuk, sis.

nuyue said...

hahah..
ciut
kesian ayip cari epal yer
epal tuu ummi ayip dah kebas
masuk dlm peyut dia dah

| Krsty Pinky | said...

aiyork...
nak tanye..bubur bayam tu mmg saje wat cecair eks?

Christina Arissa said...

ekekeke umisofie, memang gomak,

Nuyue, betul! umi ayip dah telan.

Krsty, bubur bayam tu memang saja kiter blend sampai cair gitu. Kalau pekat ayip senang muak..